JOUW STEUN IS
Hard nodig

IBD is geen kwestie van leven of dood, maar een kwestie van een leven of geen leven. Misschien heb je er zelf last van of heeft iemand in je omgeving er dagelijks mee te maken. Die kans is groot, want nieuwe cijfers laten zien dat 1 op de 150 mensen in Nederland de ziekte van Crohn of colitis ulcerosa heeft. Meestal wordt de diagnose gesteld bij jonge mensen tussen de 15 en 30 jaar, mensen die midden in het leven staan en door de diagnose IBD hun toekomstdromen in het water zien vallen. Dat moet anders!

Grote kansen
OP verbetering

Stichting GUTS maakt hoop op een langer ziektevrij leven mogelijk.  Met de juiste middelen en goed wetenschappelijk onderzoek kunnen we samen echt het verschil maken en impact creëren op de relatief jonge patiëntenpopulatie. Door het ondersteunen van wetenschappelijk onderzoek gaan ontwikkelingen sneller en worden de juiste behandelingen op maat effectiever ingezet.

DONEER EN MAAK DIRECT IMPACT

Elke euro telt, dus jouw donatie maakt écht het verschil.

Volg onze
Campagnes

Met ons platform organiseren we evenementen en acties, die een bijdrage leveren aan fondsenwerving voor wetenschappelijk onderzoek.

Volg ons op Instagram, Facebook en LinkedIn

Kom zelf in actie

Laat jouw GUTS zien en start ook een actie voor Stichting GUTS. Doe mee met je familie, team, collega’s, klas of club.

Inspirerende voorbeelden:

Nijmeegse vierdaagse
ITDS

Bedrijfs-sponsoring

Wil jij met je bedrijf eenmalig of structureel impact maken op de generatie van de toekomst, zodat de veelal jonge mensen met IBD weer volledig kunnen deelnemen aan het leven? Met jouw zakelijke steun draag je bij aan een voor hen zo normaal mogelijke toekomst in de maatschappij, qua opleiding, werk, sport, relaties en gezinsleven.

Stuur ons een mail